Setul de documente poate fi procurat după achitarea taxei de participare în valoare de 200 lei pentru fiecare set. Rechizitele bancare sunt următoarele:
- Cont IBAN: MD90TRPIAA145150C15465AC
- beneficiar: MF-TT Chişinău-bugetul de stat Unitatea IFAD;
- cod fiscal: 1008601001038;
- destinația plății: p/u setul de documente (cu indicarea localității).
Ordinul de plată și cererea de eliberarea a setului de documente urmează a fi expediate la adresa: office@ucipifad.md
Modelul cererii poate fi descărcat pe pagina www.ucipifad.md, la compartimentul „Achiziții”, concursul 64/18 PRRECI.
Ofertele urmează a fi prezentate în plicuri sigilate până la data de 07 septembrie, 2018, ora 11:00, iar deschiderea ofertelor va avea loc în aceeași zi în incinta UCIP-IFAD (of. 1304) la ora 11:15.
Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: procurement@ucipifad.md
Unitatea Consolidată pentru implementarea programelor IFAD (UCIP-IFAD)
Attn: Nadejda Russu, Procurement specialist, of. 1303, bd. Stefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău, MD-2004, Republic of Moldova. E-mail: procurement@ucipifad.md