2020-03-27
Studiul privind centrele de dezvoltare urbană în RM
2020-03-27
Noul concept (paradigmă) a dezvoltării regionale
2019-10-22
Programe Naționale sectoriale
2019-09-27
Poziția MADRM cu referire la ședința Comisiei parlamentare mediu și dezvoltare regională
2019-09-23
Depozite frigorifice
2019-09-23
Lege asigurarea subvenţionată în agricultură
2019-08-21
Chestionar de evaluare a consecințelor calamităților naturale la culturile agricole
Lista organizațiilor neguvernamentale pe domenii de activitate
Ordinul MADRM nr. 183 din 07 august 2018 „Cu privire la delegarea dnei Valentina ȚAPIȘ - secretar de stat MADRM (în domeniul protecției mediului și resurselor naturale) a atribuțiilor de a semna temporar actele permisive în domeniul mediului, stabilite conform Nomenclatorului în competențele Agenției de Mediu
Ordinul cu privire la lansarea primului apel de depunere a cererilor de solicitare a subvenției în avans
LICITAȚII
________________________________________________________________________________________________________________________
Invitation to Quote (ITQ)
Shopping For technical services: Supervision (technical) services of the implementation of reconstruction works for winemaking laboratories of VET Leova and VET Nisporeni;
Project Title: Consolidated Unit for Implementing & Monitoring the Wine Sector Restructuring Program (UCIMPRSVV)
Date: 29 September, 2017
ITQ Nr. : #SUPERV_LEONIS_2017
Attention to: Works technical services (supervision) providers (Consultant)
DOCUMENTE ATAȘATE
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
REQUEST FOR EXPRESSIONS OF INTEREST
(CONSULTING SERVICES – FIRMS SELECTION)
September 26, 2017
REPUBLIC OF MOLDOVA
Moldova Agricultural Competitiveness Project (MACP)
Assignment Title: business development support for producer groups
Reference No. (as per Procurement Plan): MACP/AF-2/CS/CQ-2.4
DOCUMENTE ATAȘATE
________________________________________________________________________________________________________________________
Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD în Republica Moldova
INVITAȚIE DE PARTICIPARE
La concursul privind selectarea responsabilului tehnic la
Construcţia rețelei de aducțiune a apei de la stația de pompare SP-4 ,,Blindești’’ pînă la bazinul de acumulare pentru irigarea terenurilor agricole din comuna Sculeni, r-nul Ungheni
În baza unui concurs național, UCIP-IFAD va selecta în calitate de responsabili tehnic pentru supravegherea lucrărilor de execuție la construcția rețelei de aducțiune a apei de la stația de pompare SP-4 ,,Blindești’’ pînă la bazinul de acumulare pentru irigarea terenurilor agricole din comuna Sculeni, r-nul Ungheni.
Detaliile privind scopul, descrierea activităților, criteriile de eligibilitate, precum și condițiile de participare le găsiți pe pagina web: www.ifad.md/achizitii/ cu numărul de înregistrare 54/17/PRRECI.
Întrebările cu privire la licitatie pot fi transmise la adresa de email: office@ifad.md
________________________________________________________________________________________________________________________
Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD în Republica Moldova
INVITAȚIE DE PARTICIPARE
La concursul privind procurarea lucrărilor civile pentru:
Construcţia rețelei de aducțiune a apei de la stația de pompare SP-4 ,,Blindești’’ pînă la bazinul de acumulare pentru irigarea terenurilor agricole din comuna Sculeni, r-nul Ungheni (Licitatia 55/17 PRRECI)
Setul de documente poate fi procurat de la UCIP-IFAD (mun.Chişinău, bd.Ştefan cel Mare, 162, of.1303, tel. 22-50-46 după achitarea taxei de participare în valoare de 200 lei pentru fiecare set. Datele bancare sunt urmatoarele:
- Cont IBAN: MD67TRPIAA145150B00911AB
- beneficiar: MF-TT Chişinău-bugetul de stat Unitatea IFAD;
- cod fiscal: 1008601001038;
- destinaţia plăţii: p/u setul de documente (cu indicarea localităţii).
Ofertele urmează a fi prezentate în plicuri sigilate până la data de 12.10.2017, ora 10.00, iar deschiderea ofertelor va avea loc în aceiaşi zi în incinta UCIP-IFAD (of. 1304) la ora 10:15.
Întrebările cu privire la licitatie pot fi transmise la adresa de email: office@ifad.md